poniedziałek, 31 grudnia 2018

Życzenia sylwestrowe/noworoczne



Z pewnością ten rok na blogu w moim wykonaniu jest totalnie do kitu, zdaję sobie z tego sprawę. Wiem, że naprawdę zaczynam ludzi denerwować tymi postami, BO NIE MA ŻADNEGO NOWEGO ROZDZIAŁU I Z CZYM JA TUTAJ DO WAS PRZYCHODZĘ?! 
Naprawdę się staram, a uwierzcie mi, idzie do dupy. Siedzę na Wattpadzie, nic nie zmienia to w moim życiu, tracę przyjaciół (żartowałam, jeżeli któraś z was to czyta, pyszczki ♥). Ale przejdźmy do życzeń. 
Sylwester. Impreza. Zabawa. Samotność. Przyjaźń. Miłość. 
Życzę Wam, aby nadchod
zący rok był o wiele lepszy od obecnego. 
Jeżeli kochacie książki, życzę byście odkrywali ich coraz więcej i by każda z nich była jeszcze ciekawsza od innych. 
Jeżeli kochacie swojego bloga, to życzę, byście mieli jeszcze więcej czytelników i wyświetleń.
Jeżeli odliczacie do wakacji (TO JA XD), to życzę, by rok szkolny minął jak najszybciej, bo zostało tylko 116 dni nauki szkolnej, 56 dni wolnego od niej, kochajmy życie XD 
Jeżeli macie jakieś egzaminy, to trzymam kciuki za Was, by poszły jak najlepiej :)
Życzę uśmiechu, radości z małych rzeczy, znalezienia miłości, rozwiązania wszelkich sporów, wspaniałych przyjaźni na lata. 

Buziaki ❤️❤️❤️

2 komentarze:

Dzięki Twojemu komentarzowi na mojej twarzy pojawi się uśmiech,
który jest ważny i da mi to jeszcze większą motywację, by pisać dalej.
Dziękuję za wszystkie komentarze.