niedziela, 24 czerwca 2018

DWA LATA BLOGA




HEEEJ!
Przychodzę tutaj do was z pewną informacją.
A więc… (JAK JUŻ ZAPEWNE WSZYSCY PRZECZYTALIŚCIE W TYTULE POSTU) mój blog ma już dwa latka. 
Dziękuję tym, którzy są ze mną i tak cierpliwie czekają na rozdziały, które przez ten rok były rzadziej. Jesteście cudowni, gdyby nie wy, to już dawno zwątpiłabym w to, co robię. Kocham pisać i nie przestałabym tego robić, nawet gdybym musiała zostawić bloga. Jeszcze raz bardzo dziękuję za te dwa lata, dużą ilość wyświetleń, za każdy komentarz, ciepłe słowa, pomoc przy szablonie, za wszystko co dla mnie robicie, nawet w małych gestach.
Jesteście naprawdę cudowni.

Dziękuję ❤️


6 komentarzy:

  1. też nmiedawno obchodziłam dwa lata bloga. To super przeżycie <3 Gratuluje Ci.. Jubilatko ;D dalszych sukcesów życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. Życzę dalszych sukcesów i wielu takich cudownych rocznic 🎂🎂🎂🎂🎂🌸💐🌷💮🌹🌺🌻🌼

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Twojemu komentarzowi na mojej twarzy pojawi się uśmiech,
który jest ważny i da mi to jeszcze większą motywację, by pisać dalej.
Dziękuję za wszystkie komentarze.