środa, 31 października 2018

INFORMACJA I PRZEPROSINY

Hej, hej, heej!
Tak, wiem, nie ma nic od ponad miesiąca. 
PRZEPRASZAM. 
To nie tak miało być. 
Nie kończę z blogiem, ale zajmuję się one shot'em, który pojawi się za jakiś czas (może znów będzie miał około godziny czytania jak ten ostatni 😉)
Nie obrażajcie się na mnie, ja się postaram coś napisać jak najszybciej.
Wiem, mam u was zaległości z komentarzami. Ale dałam wam w google+ w aktywności +1. Przeczytałam to wszystko już, naprawdę. Od teraz jak będą pojawiać się nowe wpisy, to będę zostawiać po sobie ślad 😘
Przepraszam jeszcze raz. ROZDZIAŁ POJAWI SIĘ JUŻ NIE DŁUGO.
Mam nadzieję, że mi wybaczycie ❤️

Buziaki ♥♥♥

3 komentarze:

  1. Wybaczam😘 i czekam na OS"a
    Nie tylko Ty rak zaniedbujesz blogową kariere. Tez cos o tym wiem.
    Czekam na powrót:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Znaj mą litość ... Wybaczam :D
    Odejdź w spokoju pisać rozdział i OS.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybaczam :D Możesz spać spokojnie :*
    Jednak ja zastrzegam sobie, ze czekam na OS...
    Inaczej będzie źle i nawet przecudne komentarze u mnie na blogu, ciebie nie uratują.
    Tak więc czekam moja droga bo chcę przeczytać cos dobrego :D
    Buziaczki :*
    PS. Specjalnie na Twoją prośbę rozdział dodaję dzień wcześniej :D

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Twojemu komentarzowi na mojej twarzy pojawi się uśmiech,
który jest ważny i da mi to jeszcze większą motywację, by pisać dalej.
Dziękuję za wszystkie komentarze.