poniedziałek, 26 grudnia 2016

Konkurs - wyniki



Hello!
Mam już wyniki konkursu.
Zanim jednak je ogłoszę chcę pogratulować Wam wszystkim i każdej z osobna.
Wasze prace były przepiękne. 
W niektórych fragmentach aż się łezka w oku zakręciła.
Piszecie ślicznie i każda z Was robi to idealnie i na swój sposób.
Chcę powiedzieć, że ja nie jestem osobą tak doświadczoną jak inni (jestem z Wami tylko pół roku), by ocenić to tak jak inne osoby, ale jestem pod ogromnym wrażeniem, że można pisać w tak piękny i zaskakujący sposób.
Mam nadzieję, że kiedyś będę pisała też tak dobrze jak Wy.

Więc czas na wyniki:

Pierwsze miejsce:
zajęły
Eva Eva ze swoją pracą „Gorzko-słodkie wspomnienia”
Positivamente Fresa Loco z pracą „Naxi-średniowieczna miłość"

Drugie miejsce
Zajęła Afrodytka ze swoją pracą „Cichy przyjaciel”


Trzecie miejsce zajęła Lady Fabulous z pracą „Labirynt uczuć”

Jeszcze raz gratuluję!

Buziaki 
Miss

5 komentarzy:

  1. Niezmiernie się cieszę☺ Dziękuję za uznanie i gratuluję innym autorkom.
    Jeszcze raz naprawdę dziękuję za docenienie pracy❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję dziewczyną 😘😘❤❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede wszystkim gratuluję wszystkim 😘już nie mogę się doczekać jak przeczytam Wasze pracę. Dziękuję też za docenienie mojej pracy. Jestem jeszcze dość Zielona i wciąż się uczę więc jest to mega motywacja. Gratuluję i dziękuję 💖🎄💖🎄💖🎄💖🎄💖🎄💖🎄💖🎄

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Twojemu komentarzowi na mojej twarzy pojawi się uśmiech,
który jest ważny i da mi to jeszcze większą motywację, by pisać dalej.
Dziękuję za wszystkie komentarze.