sobota, 24 grudnia 2016

Życzenia i podziękowania 😊

Witajcie!



Dzisiejszy dzień jest dla mnie także bardzo ważny, 
ponieważ to właśnie dzisiaj ten blog ma już pół roku.
Wiem, że może nie jest to coś ważnego, 
ale chciałabym Wam bardzo podziękować 
za te wszystkie wyświetlenia i obecność.
Dzięki Wam na moim blogu wybiło już 22.000 wyświetleń.
Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i miłe słowa w nich zawarte.
Uwielbiam dla Was pisać i mam nadzieję, 
że nie skończę z tym tak szybko 😊

ŻYCZĘ WSZYSTKIM WESOŁYCH I RADOSNYCH ŚWIĄT!



Miss Blueberry 

6 komentarzy:

  1. Dziękuję i nawzajem ♥
    Ah,no i żeby wyświetleń i komentarzy przybywało coraz więcej z dnia na dzień!
    I gratulacje za 22.000 wyświetleń!
    WOW
    Niezły wynik ;)
    /JA

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego co najlepsze. Zadowolenia, sukcesów i weny na dalsze piękne opowiadania 🎄💖🎄💖🎄💖🎄💖🎄💖🎄

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje kochana!!
    Tobie również życzę wszystkiego co najlepsze :D

    Wpadniesz do mnie na rozdział? :)

    Buziaczki ;*
    Szalonaa <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję kochana i z całego serca życzę Ci wszystkiego co najlepsze ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje!!
    Rowniez zycze wesolych swiat!❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Troszkę późno odpisuje bo za 48 min będzie już 27 grudnia no, ale co tam.Święta były u mnie świetne,spędziłam je w w gronie bliskiej jak i dalekiej rodziny.Prezenty cudowne,a jedzenie wyśmienite.Mam nadzieję, że spędziłaś je tak samo dobrze jak ja.Lecz Nowego Roku jeszcze nie było więc życzę Ci aby pomyslów na nowe rozdziały Ci w Nowym Roku nie brakowało,abyś była zdrowa,szczęśliwa i aby ten nadchodzący rok 2017 był o wiele lepszy od obecnego.
    Życzy RóżaBen
    Dobranoc
    Ps Gratuluję 22.000 wyświetleń!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Twojemu komentarzowi na mojej twarzy pojawi się uśmiech,
który jest ważny i da mi to jeszcze większą motywację, by pisać dalej.
Dziękuję za wszystkie komentarze.