piątek, 23 grudnia 2016

One shot - Wigilia (zapowiedź)



Mam już dosyć…
Nie długo umrę ze strachu o moje życie… Lub o życie małej istotki, która przez dziewięć miesięcy rozwijała się w łonie, by pojawić się na tym świecie. Dziewczynka nazywa się Lily…
Już kilka razy udało mi się uratować malutką, ale zawsze za to obrywałam bardzo boleśnie…
Dziewczynka ma już trzy miesiące… Wolałabym, żeby ta dziecinka nie żyła, by nie musiała cierpieć tak bardzo, jak wszyscy dookoła…
Nazywam się… Nie, to nie jest takie ważne… Wystarczy, że mam 23 lata
Codziennie… jestem bita…

Boję się o swoje i jej życie... Ona jest niewinna… 

✫✮✫✭✮✭

Hej!
Coś mam dzisiaj dużo pomysłów!
Może zapowiedź nie zachęca, ale ja zapraszam.

Miss Blueberry 

11 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie 😀
    Czekam...
    Buziaczki 😘😘
    Szalonaa ❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Chce już całość 😉😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się bardzo ciekawie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na całość ☺
    Nadal mająca zawał Ani

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie zejdź na święta 🎄

      Buziaki
      Miss Blueberry

      Usuń
  5. Część będzie...
    Nie wiem kody, ale obiecuję, że już nie długo.
    Muszę jeszcze ubrać choinkę 😊

    Pozdrawiam
    Miss Blueberry

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie się zapowiada ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow
    ona jest bita
    Lily
    WOW
    a to dopiero zapowiedź!
    /JA

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba.
    Czekam na niego
    Asia Blanco

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Twojemu komentarzowi na mojej twarzy pojawi się uśmiech,
który jest ważny i da mi to jeszcze większą motywację, by pisać dalej.
Dziękuję za wszystkie komentarze.